1958 - 2009 M.J

Ni som har MTV, kan inte ha missat den lilla videon de gjort tillänglad Michael Jackson.
Får gåshud varje gång jag ser den på Tv:n.
Läste nyss om hans barn. Att de två äldsta troligen får flytta hem till deras mamma. En mamma som inte umgåtts med dem på flera år... Stackars familj. Jag tror att M J var en härlig pappa, eftersom han själv levde som ett barn.
Men iaf, på tal om klippet från MTV. Det finns en låt som får mig att gråta. Har nu hittat den på spotify. <3

We Could Fly So High
Let Our Spirits Never Die
In My Heart
I Feel You Are All
My Brothers
Create A World With
No Fear
Together We'll Cry
Happy Tears
See The Nations Turn
Their Swords
Into Plowshares.

Kan ni gissa vilken låt jag fastnat för?
Lägger upp videon senare i e.m.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0