CancerGrill



Tänkte faktiskt lägga mig i ett solarium lite senare i kväll. Solar allt sällan i ett solarium, är rädd för att få cancer. Men samtidigt kan det ju inte vara så farligt att sola en enstaka gång ibland. Det är ju så skönt att ligga där i värmen.
hade tänkt att ta på mig träningskläderna och springa en runda för att sedan hoppa in i grillen. Låter inte helt fel va? :)


Anledningen till att jag ska sola är för att i morn ska min kusin Elsa ta studenten. Tänkte åka dit efter jobbet runt halv 6 tiden och fira henne. Sen är det ju inte helt fel att få lite mat i sig också. haha.
Lite synd att vädret är som det är, men det berör inte mig som kommer sitta inne på jobbet i morn ändå. Slutar kl 5 och halv 6 ska jag vara klar. Hur det kommer gå har jag ingen aning om. Får antagligen sitta å sminka mig sista timmen på jobbet... Byta om och fixa håret hinner jag på en halvtimma. Borde jag väl hinna? Gillar inte stressa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0