Lördag

Sovit riktigt gott i natt :) Kanske kan det vara för min snygga sak framför ögonen. Riktigt hett är det. hihi
Nästa köp ska bli en snyggt nattlinne. Vill ha ett babyrosa med svart spets nertill.
Någon som vet en bra sida där man kan hitta fina nattlinnen??

Var i skövde en sväng idag med. Kom inte hem med en enda kasse =/
Var lite rea på MQ, men fanns inget som passade mig idag. Hittade en snygg jeansväst för 300:-, men den fanns bara i storlek L. Tyvärr. Men men, var väl inte meningen att jag skulle få med mig en sån idag.
Jag och Andreas tog en fika på Elins Esplanad. Det börjar bli en liten tradition att fika där. Han som äger stället är så trevlig :)

Jag hade på mig min nya klänning från Nelly idag, den lilla svarta som jag skrev om för några dagar sen. Var lite osäker på om jag skulle beställa den i veckan eller vänta några veckor. Men som tur var gjorde jag en beställning på den, för nu är den borta från hemsidan. Vill man ha något ska man köpa det direkt, för annars kan det vara försent!!!

Hoppas att ni har en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0