Mean Girls och mys i soffan ensam

Kl 8 ikväll är jag bänkad framför TV:n. Vet inte hur många gånger jag sett filmen, men den är ju så bra!
Jag Älskar LindsayLohan i filmer. Hon är så söt och duktig! :)
Men idolen i den här filmen är tösa till höger på bilden nedan. Hon är så tokigt söt <3 :D



Tänkte att jag skulle fixa en paprika omelett till filmen. Alltid gott att ha något att tugga på.. så en omelett får det bli ikväll.


Kom nyss hem ifrån en promenad med Sandra. Alltid kul att tjöta lite om allt mellan himmel och jord och lite därtill.
Å för en gång skull så är det en riktigt go och "varm" kväll. Skriver "varm" då det inte är supervarmt mn det är iaf så man kan gå utan tröja.
Försöker få Ozzy att gå fot, men det gick lite så där halvkasst idag tyvärr. Hur gör man igentligen för att få honom att fatta?!
Blir tokig på hunden ibland, men han är ju så söt så det tar emot att bli sur på honom. hihi.

Nej nu måste jag fixa omeletten som sagt. Men vi synes :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den filmen tröttnar man aldrig på :) Själv ska jag också kolla på film med mig själv idag haha

2009-06-15 @ 21:48:51
URL: http://niikee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0