Michael Jackson Rip

Ibland  händer det att hjärtat stannar upp för stunden, du slutar att andas och det känns som att tiden står still.
Idag hände det för mig.
Klockan var knappt tio över 8 i morse då Cina, min kollega, nämde att idag spelas nog bara M J på radion.
- Fyller han år? frågade jag.
- Han är död.
DÖD!

Varför?
Hade han ett alldeles för pressat schema? Han var ju ändå 50 år. Han hade inte samma energi som han tidigare haft.
Att smärtstillande tabletter skulle ta dö på en av tidernas största artister är så fruktansvärt.
Varför?
Varför dessa tabletter? Vilka är läkarna som skriver ut dem? Michael är bara en i mängden de senaste åren som lämnat klotet pga en överdos. Pressen på tidens kändisar är för stor. Vem kommer lämna oss nästa gång? Det finns inget om, utan när! Mycket har vi att skylla på media. M J ville antagligen visa att han orkade stå pall för ett flertal konserter, visa media att han fortfarande kunde leverera bra musik och dans.
En av tidernas bästa artister har nu lämnat oss, men hans musik kommer förevigt att leva vidare. 
Han är och förblir THE KING OF POP.


Michael Jackson
Sov gott


Kommentarer
Postat av: Erna

Det är så sorgligt verkligen =( Jag har inte fattat det än. Visste inte att det skulle ta så hårt på mig. För mig lever han vidare! Vill inte inse att han är död.



2009-06-26 @ 22:18:19
URL: http://misssperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0