Shopping

Har idag shoppat hos Tone.
Dyrkar verkligen denna kvinna. Hon är min Rackabillymorsa (dock inte min riktiga mamma).
Skulle kunna bo i hennes gaderober i flera dagar. Finns så sjukt mycket att prova och titta på.
Det finaste hon har  enligt mig är hennes snygga klänning i enbart paljetter! Den väger jättemycket och priset på den är 15.000:- Det är sjukt!!!
Ska köpa två skjortor av henne. Jag har inga skjortor så blev glad när jag hittade dem. De är aldrig använda ens.

Sitter och funderar på om jag ska ta på mig träningskläderna och springa iväg en liten runda. Kanske köra ett 20 min pass idag, innan Deas kommer hem. Sen ska vi hem till mina päron och hämta Ozzy. Han har haft dagmatte idag! :)
Då slapp han vara hemma själv och kika ut genom fönstret. Vilket han brukar göra under dagran när vi jobbar. Om han inte är hos Deas mamma.

Planerar för en 80 tals fest om ett par veckor. Måste kolla om mamma har några kläder kvar från den tiden som jag kan låna. En ful gammal Adidas dress vore ju nice att ha på sig. Gärna rosa också! :)
Men men, det är några veckor kvar innan festen iaf. Men det verkar som att det kommer lite folk iaf. Hoppas på mängder!

Nej ska byta om nu...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0