Varslad?

Fick ett trist besked idag på jobbet. Vår nya VD vill troligen ta bort callcenter från Jula. (mitt arbete). Med andra ord kanske jag blir arbetslös redan i höst. Jag har en tendens att bli väldigt rastlös så jag klarar inte av att vara arbetslös. det funkar inte för mig! Varför ska en ny VD komma med nya idéer? Han borde tänka på oss som jobb har att vi vill vara kvar. Inte nog med det så fick jag mensen idag, så det känns som att hela livet rasat ihop till en bajshög.
Men men, man kan ju alltid hålla tummarna att jag får jobba kvar på Jula. Trivs verkligen där, trevliga arbetskamrater och sen är det skönt att ha en inkomst. jaja, ska skriva om någonting annat, annars ramlar jag ihop helt.

Stackars studenterna i stan. Ser inget vidare ut med vädret på fredag. Regn, Regn å massa regn. Går ju bra för killar som har lite varmare kläder, men för alla tjejerna som springer runt i små klänningar blir det ju svinkallt.


När jag tog studenten (2006) sprang vi ut i över 20 graders värme och strålande solsken. Det var en sån underbar dag.
Jag skickade in en bild i aftonbladet på mig och Erna från studenten. Kl 23.00 ringde de på kvällen efter och frågade om de fick lägga upp bilden i tidningen. Va stolt jag var då, inte varje dag man får vara med i aftonbladet. :)
Vill tillbaka till den dagen. En av de bästa dagarna i mitt liv, helt klart!


Ska hem till mor och far en stund nu. Hoppas att de bjuder på lite mat, för är hungrig som ett svin just nu. Magen skriker efter nått gott....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också tillbaka till studenten, så underbart var det:) Lätt bästa dagen i mitt liv :D

2009-06-10 @ 23:58:11
Postat av: Erna

Glömmer aldrig när vi sprang ut! Jag, du och elin höll varann i händerna och kuta åta helvete. Ville bara bort från skolan :D Va faktiskt kul när vi va med i aftonbladet. Du skickade sms till mig och skrev "Vi ska va med i aftonbladet imorgon" Va?, tänkte jag liksom. HAHA!! :D

Puss!!

2009-06-11 @ 11:32:07
URL: http://misssperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0